Saturday 25 February 2012

masih tak boleh lupakan kau Y??

 still ingat kenangan kita :'(
asal aku rasa sayang sangat kat kau??
aku sentiasa ingat kau(!) kadang tu terasa sakit sangat bila ingat kenangan lalu and kekadang gak aku rasa happy  sangat pernah ada boyfriend macam kau bersyukur sangat-sangat coz kau selalu buat aku happy.. mungkin ada orang yang pernah rasa macam apa yang aku rasa maybe ada jugak yang belum kan?? buat kau MY EXBOYFRIEND aku still sayang kau tu jer yang mampu aku cakap maybe kau rasa aku ni freak kan selalu jer nak marah pasal kau nak cerita pun pasal kau and aku betul-betul minta maaf  :'(                              aku betul-betul tak boleh lupakan kau walau aku buat macam mana pun tetap tak boleh lupakan kau but tak pernah mengharap untuk kau kembali pada aku coz kesalahan kau still aku tak boleh lupakan and rasa sakit sangat bila ingat balik(!) aku tahu aku pun bersalah memang aku pun tak nak menyalahkan kau 100% coz separuh dari kesalahan kau tu bermula dengan kesalahan aku sendiri  maaf kan aku kalau aku pernah menyakit kan hati kau. kau ingat tak time kita gaduh dulu and kita berbaik balik time malam aku still ingat apa yang kau cakap "sayang kita macam suami isteri kan baru jer gaduh tadi sekarang dah berbaik dah" still ingat lagi mesej kau "sayang b tak?"    "b sayang ayang"    "i love you honey"  aku rindu semua tu kau tahu tak(!) aku tahu kau tak pernah jujur untuk sayang aku(!) aku tahu kau tak pernah nak rindukan masa lampau kau dengan aku(!) tapi jujur aku masih sayng kau(!) kau tahu tak kadang-kadang bila aku ingat kau. aku mesti terfikir kenapa kau buat aku macam ni?? apa salah aku?? kenapa aku terlampau sayangkan kau kadang-kadang tu aku menangis teresak-esak ingat kan kau mengeletar coz aku pendam perasan ni tak luah kat kau. sebab aku tahu kalau aku luah pun akan menjadi perkara yang sia-sia.. kan pacek e** :') saya sayang awak.. satu hari nanti bila saya menyuruh awak untuk membaca semua ni bermakna saya sedang mencuba sedaya upaya or bertungkus lumus untuk melupakan pacek e** hehe saya harap awak happy selalu saya akan sentiasa mendoakan yang terbaik untuk awak. belajar untuk menghargai perempuan yang mencintai awak and belajar lah untuk setia k... insyaALLAH lepas awak baca semua ni saya akan pergi dari hidup awak.. take care saya sentiasa mendoakan awak dari jauh 
haha suka pic ni jangan mara.. pacek <3
                                   

0 comments:

Post a Comment

tinggalkan ayat comel anda disini <3