Monday 12 December 2011

New day new life..

Haloo, haloo morning you all...
ceh2 pagi2 aku dah semangat nak coret2 kan blog aku nie.. boring punye pasal bukak fb pagi2 nie takde orang so... apa lagi.... jom2 comot2 kan blog kite dengan banyak sangat perkataan.. :p aku rase semangat semacam pulak pagi nie apasal ek --_--??? entah siamang gunung mane entah pegi hasut2 aku nie..aku ingat nak single menyingle jelah memandangkan susah nak cari lelaki yang true-hearted zaman sekarang nie.. aku rase tak perlu kot nak ada2 boyfriend nie.. aku tengek kawan aku pon dah cukup menyampah gak kadang2 bukan nak belajar busy dengan boyfriend 24 HOURS! haha sorry boys not interested :p lagi pon tak lame lagi nak masok dah tahun 2012... 2012 dimana tahun untuk aku kena duduk mengadab buku jer disebabkan SPM haiyakkkk... manyak tak syok maaa... hehe.. nak ker taknak ker terpakse jugak lah aku bertungkus lumus study tahun depan doakan saya cemarlang yer friends ku... saya berdoa agar semua makhluk2 ALLAH nie dapat mencapai segala harapan dan impian AMIN..

Sekarang nie aku tengah paksa2 kepala aku nie berfikir apa yang aku nak untuk tahun depan and macam mana aku nak pastikan semua daydreams aku nie tercapai --_--??? okay mari kita buat list okay senang sikit..

  • LIST DAYDREAMS AKU..

  • Mestilah aku nak spm aku cemerlang gemilang terbilang
  • Nak pakai barang branded2 macam orang lain jugak
  • Nak ada kawan2 yang berfikiran kedepan and kuat study (nie untuk memastikan aku studylah hehe jangan salah faham kata aku memilih kawan mana ada, semua orang aku nak kawan.. kalau boleh?? cuma aku jenis taktau cara nak berkawan kuikui9 -- _--")
  • Menjadi seorang yang lebih baik berbanding tahun2 yang sebelum nyer..
  • Jadi anak yang taat kepada ibu bapa
  • Memperbaiki kelemahan diri (insyaALLAH..)
  • Berfikiran matang (Al- maklum tahun depan dah form 5 takkan nak childish lagi kan??)
  • Hadoiii otak aku blank lak(!) apa lagi erk?? lupa lah... ada banyak lagi nie tapi tak apa lah yang aku ingat nie semua yang aku betul2 nak.. ^__^

  • Untuk memastikan DAYDREAMS aku tercapai(!)
  • Study punye bapak study ^__^
  • Simpan duit jangan boros sangat (nie yang payah sikit nie.. = =")
  • Rajin bergaul dengan orang2 yang baik and rajin belajar dalam kelas aku tapi paling aku WANTED sekali jeng2 haha mana boleh bagi tahu korang.. kang ada yang kembang kempis hidung yang baca :p
  • Rajin tolong mak kat rumah jangan melawan cakap mak and selalu fikir pengorbanan mak aishh! = =" nyaris2 lupa my beloved father jangan nak mintak macam2 fara kat ayah kesian ayah asyik kena kerja jer.. maybe tahun depan ayah sambung belajar kot so.. duit banyak pakai
  • Cuba ubah imej aku yang dikenali sebagai budak EMO
  • Memandangkan aku nie masih macam bebudak so aku kena belajar menjadi sorang gadis perfect dimata mak ayah aku and cara pemikiran pon macam seorang yang dewasa haha!!(nobodys perfect kuikui9)
  • Bantu orang yang memerlukan bantuan aku hihi ^__^
  • Menyempurnakan ibadah ku... ^__^

0 comments:

Post a Comment

tinggalkan ayat comel anda disini <3